1. októbra 2016

GIVEAWAY !!! - KONIEC SÚŤAŽE


Milé dámy, historicky prvýkrát na tomto blogu a prvý krát za 5-6 rokov môjho blogovania som sa rozhodla niekomu urobiť radosť a preto budem veľmi rada ak sa zapojíte do giveaway. 

Dnes je deň, kedy presne pred rokom vyšiel prvý článok na tomto blogu, čiže oslavujeme prvý rôčik. A tiež aj ja sama oslavujem o deň neskôr svoje narodeniny. S touto myšlienkou som sa zahrávala už dlho, no teraz nastal ten správny čas. Dúfam, že sa zapojí čo najviac z Vás a aby som sa veľmi nerozpísala, tak rovno prejdime k tomu, o čo budete súťažiť. :-)


- zubná pasta Zendium -
- kondicionér Ponio Candy Mafia -
- tekutý korektor Miss Sporty -
- lesk na pery Freedom - 
- telové mlieko Dove - 
- hubky na makeup Dermacol - 
- a niečo na dekoráciu - sviečka s nápisom Don´t worry Be happy -


Aby ste sa do súťaže zapojili treba splniť len 3 podmienky:


1.) Sledovať môj blog a napísať pod akým menom ma sledujete (v pravo hore followers)
2.) Sledovať ma na instagrame (klik) a napíšte pod akým menom ma sledujete
3.) Dať like na facebook stránku (klik) a napísať pod akým menom stránku sledujete


Svoju šancu môžete zvýšiť ďalším komentárom ak budete giveaway zdieľať - pri zdieľaní prosím napísať link, kde ste giveaway zdieľali. 


Spolu môžete napísať najviac dva komentáre. 


Samozrejme nezabudnite napísať svoj e-mail, aby som výhercu mohla kontaktovať v prípade výhry.


Súťaž bude trvať do 30.10. 2016 a meno výhercu sa dozviete na blogu. 



Držím palce!