6. júla 2016

To bol trochu deň blbec...

Ahojteee... 

dnes píšem denníčkovský článok :) už ste si aj odvykli od toho že? Zatiaľ sa ale ani nechystám sem takéto články písať, ale to sa dozviete v zajtrajšom článku čo mám v pláne, alebo vlastne, čo už je...

Dnes ráno ma zobudila baba z kurzu, že mám prísť s papiermi, že sa pomýlili a tak... už mi za to volala minulý týždeň, ale akurát keď som sa k nim vybrala, tak mali dovolenku do včera. Tak som chcela ísť dnes, no a aj hneď ráno volala a zobudila maa... tak neznášam, keď spím a niekto mi volá, a potom taká prispatá  musím zdvihnúť.. 

A tak sme vstali, prichystali sme sa, lebo priateľ má tento týždeň dovolenku, a vybrali sme sa do mesta. Najprv na kurz, potom na úrad, tam najprv k jednej pani odniesť osvečenie, fakturu a splnomocnenie, a potom ešte aj k ďalšej ku ktorej sa chodím podpisovať a tam mi dala teta číslo, lebo teraz nás volajú po číslach... a skoro všetci, čo prišli neskôr sa dostali tam a ja až potom a pritom ja som to mala vybavené za minútku.. to vždy je tak, polhodinu čakám a minútku vybavujem. :-D

Potom sme prišli domov, ešte sme sa zastavili v banke cestou a v kauflande... ani ja nemám veľmi v láske ten obchod, kvôli počernejším, ale čo narobím, keď je najbližšie a takmer vždy tam majú všetko čo potrebujeme.. kúpili sme si potraviny na cestoviny s brokolico syrovou omáčkou, doma už som začala byť hladná, tak sme si cestoviny aj urobili.. a potom sme sa horko ťažko dostali k izbe.... neviem či som spomínala, ale v jednej izbe, kde nikto nebýva :-D pretože využívame len obývačku a spálňu, tak sme začali oškrabávať stenu... chceme celú izbu vymaľovať, no lenže je tam už veľa vrstiev farieb, takže najprv sme to všetko škrabali, (nikdy viac to už nechcem robiť, aj keď viem že budem v chodbe, ale tak čo už) dnes sme všetko do opadané a oškrabané pozbierali do vriec a chceli sme povysávať to čo ostalo a prach... akože okey..

 ešte som zabudla napísať, že sme v kaufe kupovali aj sáčky do vysávača a vôbec sme sa netrafili, takže sme kúpili malé...tak som to vyriešila tak, že som prilepila lepiacou páskou z oboch strán kusy kartonu a tak sme to potom vopchali do vysávača... vyskúšali sme, ale nejak to blbo ťahalo, tak sme vrecko otočili naopak a bolo to lepšie.. tak reku oukeey.... 

ešte sme sa pohrabali v izbe, zlepili foliu a ja som si svojich plyšákov dala do tašiek, lebo celé budú aj tak od prachu... no ale to je jedno.... ja som potom zdrhla do kúpeľne, osprchovala som sa.. a len počujem ako priateľ nadáva... ja že čo zasa je, lebo vkuse hundre... :-D potom mi otvoril dvere na kúpeľni a ja pozerám všade prach... po celom byte... akokeby dym :-D no fasa, tak všetok ten prach nešiel do toho debilného sáčku ale von z vysavača... tento už nervozny, dobre že nekopal tu do dačoho :-D a ja s kľudom angličana, že no fasa... nevadí :D aj mne sa to už raz stalo :-D no a tak sme potom začali upratovať, a všetko utierať, nábytok, aby nebolo všetko od prachu.. povysávať sa nedalo, a asi ani dať nebude a najlepšie bude ak už kúpime nový vysavač, lebo s týmto to je niekedy o nervy... ani kábel sa už nedá stiahnuť dnu, sáčky nevieme doneho kupovať normálne, celé zle.. už je to proste šunka :-D 

tak sme aspoň poupratovali, vyvetrali teda poriadne, že všetky okná pootvárané .. len teraz tie okná vyzerajú katastrofálne. budem ich musieť umyť alebo by mohla prísť poriadna búrka... ale to im asi aj tak nepomôže... no a potom už bol celkom kľud... ďalší problém je len ten, že ma zas bolí zadok... tá blbá zlatá žila... keby radšej bola naozaj zlatá, by som ju predala :-D tak priateĺ išiel ku rodičom svojim pre melón.. chcela som napísať dyňu, ale neviem či to všetci poznáte, ak áno tak mi napíšte do komentáru, poteším sa :-) a som ho ešte poslala nech mi kúpi v lekárni dubovú kôru na zadok, lebo svoju som dala mojej mame, no a to som mohla vedieť, že keď ju nebudem mať doma tak určite mi ju bude treba.. zákon schválnosti... a medzitým som si ešte čítala trochu šlabikár šťastia, prečítala som asi tri kapitoly, ale potom mi došlo že dve z nich som už čítala, takže som v podstate prečítala len jednu novú :-D 

no som zvedavá čo ešte dnešok prinesie... napíšte mi aj vy ako ste sa dnes mali, či zajtra či hocikedy kedy budete čítať tento článok... je dosť dlhý ale čo už, dávno som takýto nepísala.. :-) tak sa majte krásne, skladajte básne... :-D