25. mája 2016

Výhra v giveaway


Dnes tu mám pre Vás jeden veľmi rýchly a ľahší článok. Mám toho posledný čas trochu viac a mrzí ma, že kvôli tomu  nepribúdajú na blog články, hoci nápady by aj boli. Minulý týždeň som bola takmer celý týždeň v práci, v piatok na kurze a tento týždeň som tiež na kurze. No v piatok by som mala mať konečne trochu voľna, tak sa posnažím pridať článok a viac sa povenovať blogu. Jediné, čo sa mi chcelo, bolo trochu zmeniť dizajn. Nie je to extra veľká zmena, znovu jednoduchosť. Snažím sa aj sem tam obehnúť blogy a jedným očkom kuknúť nové články. 

Ak sledujete Vladies mohli ste zaregistrovať, že na jej blogu prebiehala giveaway. A keďže sa rada zapájam do týchto "rozdávačiek", tak som sa zapojila aj nedávno. Ani som len netušila, že  by som práve ja mohla vyhrať. No šťastie sa na mňa usmialo a ja som bola veľmi prekvapená a samozrejme potešená, keď som sa dozvedela, že práve ja som vyhrala. 


A aká bola výhra? Ako môžete vidieť na fotke, v oranžovej krabici boli pekne starostlivo zabalené (aby sa cestou náhodou nestala nejaká tá nehoda - a myslím, že aj niektoré e-shopy by si mali brať príklad, ale o tom neskôr v inom článku) dva laky, jeden krásny ružový a oranžovaný. Ružový som už stihla aj vyskúšať a je skvelý. Potom som si v krabici našla aj takýto krásny náhrdelník, ktorý sa hodí aj k topu a žltý top, ktorý mi sadol ako uliaty, najmä teda veľkosťou, keďže som krpec a nosím veľkosť xs :-) Tiež som ho už stihla prevetrať pred pár dňami. Celá výhra sa niesla v krásnych jarných farbách, dokonca aj s kvetinkami. :-) 

Z výhry sa teším a Vladke som veľmi vďačná. :-)