31. mája 2016

NEW IN | máj 2016

Ahojte, vitajte pri ďalšom článku. Znovu tu mám pre Vás niekoľko noviniek, väčšinou z kozmetiky. Dnes pôjdeme s priateľom niekde von, prejsť sa, slniečkok svieti, takže by som chcela nafotiť nejaké fotky. Uvidím ale ako dopadnú a potom sa rozhodnem, či ich pridám aj na blog. Tento mesiac som zasa nakupovala celkom dosť, posledný májový víkend sme mali trošku viac nabitý, keďže bolo pekne a vôbec sa mi nechcelo sedieť doma, tak sme v sobotu boli konečne plávať a v nedeľu som priateľa prehovorila aj do neďalekého mesta, kde som si celkom pekne nakúpila. Nie je toho zasa až tak veľa, ale skôr sa mi tie veci naozaj páčia. Veď možno uvidíte sami. 

Ale späť k veci. A hneď začnem s mojou orchideou, ktorú som dostala ešte minulý rok k meninám a teraz takto krásne vykvitla. Nemyslela som si, že bude taká krásna, pretože u nás kvety skôr zdochnú, ako kvitnú :-D 


Mám tu ešte ďalší kvietok, ktorý mám z Kauflandu... keď som videla ako krásne kvitne naša orchidea, tak som mala nejakú potrebu zaobstarať si ďalší kvietok, ktorý mi bude robiť radosť a tak som natrafila na túto kalu v pekných jarných alebo už letných farbách.. milujem kvety, aj vy? 


Prejdeme teda už ku spomínanej kozmetike. Ako prvé môžete vidieť balíky zo spoluprác. Jeden je od krasnakaždýden a druhý od biobeauty. A čo v nich je? To sa dozvedie neskôr. :-) Mimochodom, musím spomenúť, že to ich balenie je nezvyčajné a pekné, a ešte k tomu tie milé odkazy, zaručene zlepšia deň. :-)



Tento mesiac som mala šťastie aj v jednej giveaway, o ktorej som už písala... veľmi sa z výhry teším, čo už síce viete... :-) Ešte som ale nepísala o tom, že takéto topy vôbec nenosím a nie som na ne zvyknutá, no bol to príjemný pocit, keď som v ňom vyšla von a zrazu niečo na mne vialo alebo vjalo ? :-D pretože väčšinou nosím obtiahnuté tričká, tielka, atď... no som vďačná Vladke, pretože ma to nejako nakoplo aj ku takýmto kúskom a aj práve preto som si tento mesiac zaobstarala ešte podobný kúsok, ale o tom neskôr. :-) 


Vrátim sa ešte ku spolupráci. Podarilo sa mi začať spolupracovať s Weledou a na moje prekvapenie mi toho poslali až až... za čo im ďakujem a jednu recenziu ste si už mohli prečítať pred pár dňami o mandľovej sade. O ostatných produktoch napíšem tiež neskôr. :-) 


Tento mesiac som na krasotike objavila znova zauíjmavé produkty a nemohla som odolať, tak som si objednala tento matný rúž od Sleek, o ktorých ste už určite čítali, počuli všade kde sa len dalo, no úplne nadšená som z paletky E-style Gold Dreams, ktorá má parádnu pigmentáciu a som s ňou strašne spokojná. Odkedy mi prišla, tak ju používam každý deň. A chystám sa aj na paletku E-style Charm.


Na koniec tu mám ešte niečo z parfums.sk a to kokosový olej Wolf berry, je to pre mňa niečo nové, pretože kokosák používam z DM ten bio od Purity, no ale občas treba zmenu, a toaletku Bruno Banani Pure Woman, ktorá úžasne sladko vonia... takže určite napíšem o nej viac. :-) 



Dúfam, že sa Vám článok páčil a kľudne mi zanechajte v komentári, aké novinky pribudli Vám, či už niečo z kozmetiky, oblečenia, alebo ak ste boli na nejakom výlete, budem rada a prajem pekný deň. :-)