28. mája 2016

Recenzia | Mandľové potešenie


Kto by nepoznal Weledu, ktorá je v súlade s človekom a prírodou?  Vyrába všetky výrobky z čisto prírodných surovín a bez umelých konzervačných látok. Je celosvetovo uznávaná pre kvalitu svojich produktov a pýši sa certifikátom NATRUE

Nedávno sa ku mne dostalo toto mandľové potešie, ktoré neobsahuje žiadne syntetické konzervanty, farbivá, parfumy ani látky na báze minerálnych olejov. Konkrétne ide o krém na ruky, telové mlieko a sprchovaciu emulziu.

Každý jeden produkt má milý, dievčenský, ružový obal. Najviac ma zaujal pekne tvarovaný obal telového mliečka a najviac prekvapil obal krému na ruky. Čakala som, že bude tiež z plastu, tak ako aj sprchová emulzia, alebo proste hociaký iný krém v tube.


Začnem teda mandľovou spchovou emulziou na citlivú pokožku.   Obsahuje jemné rastlinné tenzidy, ktoré veľmi šetrne čistia citlivú pokožku. Pôsobí na obnovu lipidov a tým napomáha udržiavať hydratáciu pokožky v rovnováhe. 

Jej konzistencia je viac tekutejšia ako pri obyčajných sprcháčoch. Veľmi mi pripomína emulziu, ktorú som používala po opaľovaní, keďže mám alergiu na slnko. Preto mi aj hneď napadlo, či nie je aj táto emulzia účinná v takých prípadoch, ale to som zatiaľ nevedela odskúšať. Ľahko sa rozotiera, a aj keď veľmi nepení, za to príjemne sladko vonia a pripomína mi svojou vôňou marcipán. Čo sa týka pokožky, určite sa nemusíte báť, že by ste po sprchovaní mali pokožku vysušenú. 


Po sprchovaní samozrejme prichádza na rad mandľové telové mlieko, ktoré upokojuje pokožku náchylnú k podráždeniu a pomáha redukovať jej začervenanie. Vyvážené pH zloženie s madľovým olejom v bio kvalite posykytuje dlhotrvajúcu hydratáciu, znižuje podráždenie a pocity napätia. Posilňuje prirodzenú ochrannú štruktúru pokožky a tým ju chráni. 

Ako som už spomínala, na prvý pohľad sa mi zapáčil vzhľad mlieka. Dávkuje sa cez pumpičku, za čo mu pripisujem ďalší bod. Tak ako pri emulzii, aj vôňa mlieka je veľmi príjemná, sladšia, ale nie vtieravá. Konzistenciou je tiež o niečo redšie, ale vôbec mi to neprekáža, pretože sa veľmi ľahko rozotiera a najmä vstrebáva. A tiež sa mi páči, že aj po holení nôh vôbec neštípe ani nijako nedráždi, čo je pre mňa dosť podstatné. Pokožka po jeho použití je krásne hydratovaná, voňavá, nie mastná, ale príjemne hebká a vláčna ešte aj na druhý deň. S týmto produktom som z celej sady asi najviac spokojná. 


A na záver tu máme mandľový krém na ruky. Tak ako mliečko, tak aj krém upokojuje pokožku, hydratuje a chráni pred vonkajšími vplyvmi. 
Ja osobne krémy na ruky nerada používam, pretože nemám rada ten pocit mastnoty na rukách a to, že sa nemôžem ničoho ani len chytiť a len čakať kým sa vstrebe. No odkedy mám tento krémik, tak som si krémvanie rúk celkom obľúbila a používam ho celkom často. 

Najidelnájšie je, keď si ho nanesiem po upratovaní, umývaní riadu alebo proste, keď pracujem s nejakými dezinfekčnými prostriedkami. Viem, že mi ruky zhydratuje a pomôže im akoby zregenerovať. Možno si pomyslíte, že čo to tu trepem, ale je to fakt a proste to tak beriem, a vždy, keď cítim, že moje ruky nie sú vo svojej koži, tak ich jednoducho napatlám a hneď sa cítim lepšie. 

Zo všetkých produktov má konzisteniu o čosi tuhšiu, no aj napriek tomu sa pekne a rýchlo vstrebe, pokožku zanechá jemnú a vyživenú. A tiež mi príde, že má najvýraznejšiu vôňu, ktorá sa ale po nejakých pár minútach vytratí.