9. apríla 2016

Recenzia | Paletka Revolution Iconic 3


Minulý týždeň som zablúdila na stránku PinkPanda.sk, na ktorej som našla niekoľko zaujímavých produktov. Medzi nimi som našla paletku očných tieňov Revolution Iconic 3, ktorá hneď putovala do nákupného košíka. 29

Jediné, čo ma trochu zamrzelo, že som musela čakať celý týždeň, kým mi tovar dorazil. Objednávala som v stredu večer, vo štvrtok ráno mi prišiel e-mail, že môj balíček je na ceste. Medzitým bol ešte víkend a paletka dorazila konečne v stredu. Aj to mi ráno zvonil kuriér, ale keďže som spala, tak som ho nestihla. Hneď ako som sa dala trochu do poriadku, som išla pozrieť do schránky, v ktorej ma už čakal žltý lístok a okolo obeda som sa vybrala na poštu. Lenže balíček bol ešte u kuriéra a tak ma poslali preč, že nech prídem potom. Nepotešilo ma to, skôr sklamalo, pretože som sa už nevedela dočkať. A dosť ma mrzí, že kuriér predtým nevolal, ale asi to nie všetci tak robia, čo myslím, že by mohli, lebo takto človek nevie, kde sa vlastne jeho balík nachádza a chodiť trikrát na poštu sa asi nie každému chce. Ale čo už, tak som teda išla až okolo piatej a balíček som si konečne vyzdvihla. 


Ako prvé ma prekvapila veľkosť paletky. Oproti mojej prvej paletke Catrice, je paletka Revolution oveľa väčšia. Ale tak je to asi logické, keď obsahuje 12 tieňov, z toho tri matné a ostatné lesklé, trblietavé. Farby sú prírodné, nájdeme v paletke odtiene hnedej až ružovej. Myslím, že každý si nájde to svoje. Tiene sú celkom dobre pigmentované, avšak pri niektorých to nie je to pravé orechové. Ale za tú cenu im nemám v podstate čo vytknúť. Výdrž je postačujúca, nerozmazávajú sa, pekne držia po celý deň. Už mi len ostáva sa naučiť pekne nalíčiť. :-D A musím spomenúť aj krásny elegantný čierno-zlatý obal, ktorý vyzerá luxusne. 


Do košíka som si pribalila aj štetec Makeup Revolution na očné tiene - Pro E101, ktorý je vhodný na nanášanie krémových alebo sypkých tieňov. Má syntetické štetiny, ktoré sú fakt mäkké, jemné. So štetcom sa pracuje veľmi jednoducho a to ja som na líčenie menší antitalent. 

Keď už paletka so štetcom boli z balíka vyslobodené, ešte som si v ňom našla aj milé prekvapenie a to kupón so zľavou na ďalší nákup, z čoho mám veľkú radosť, pretože sa chystám aj na ďalšiu objednávku.