20. apríla 2016

Recenzia |Balea zlupovacia pleťová maska


Pleťové masky nie sú mojou šálkou kávy, pretože nerada experimentujem s mojou tvárou. Až raz som objavila v DM drogérii tieto malé balenia masiek a tak som si ich zopár vzala. Niektoré som nepoužila vôbec, niektoré som vyskúšala raz, niektoré ma štípali na tvári a tak išli o minútu dole. Nakoniec som ale našla pre mňa tú najlepšiu a tou je zlupovacia pleťová maska značky Balea, ku ktorej sa rada vraciam. 

Odporúčajú ju používať v prípade potreby 3 krát týždenne, čo si myslím, že je veľa. Ja ju teda používam asi raz za mesiac alebo tri týždne. Ale to len kvôli mojej lenivosti. :-D No chcela by som ju začať používať pravidelne, aspoň raz za týždeň maximálne dva. Veď, všetkého veľa škodí. 


Masku si nanášam po vyčistení pleti micelárnou vodou, opláchnem trochu vodou, osuším a masku si nanesiem v hrubšej vrstve, aby sa ľahšie zlupala dole. Avšak nie je dobre si jej dať ani príliš veľa, pretože potom poriadne nezaschne. Neodporúčam ani spraviť to, že si nanesiete masku a budete ju hneď chcieť dať dole, lebo sa s tým poriadne natrápite. To určite zistíte, keď si budete chcieť zmyť masku z prstov po nanesení. Jej konzistencia je hutnejšia, bezfarená, má takú zvláštnu vôňu, ani neviem k čomu by som ju prirovnala. Pri zmývaní z rúk je dosť slizká. 


Ideálne je ju nechať pôsobiť na tvári tak, ako odporúčajú v návode minimálne 10-15 minút. Z vlastnej skúsenosti viem, že ak sa chcem poriadne usmiať a už ma to ťahá, nepustí, tak vtedy je dobre zaschnutá. Na tvári sa poriadne leskne, tvár je totálne napnutá, akoby ste mali hlavu obmotanú potravinovou fóliou. Vyzerá to vtipne, ale vtedy je to najlepšie. :-D No keď si ju už zlúpete, tak naopak bude úplne matná, bude na nej vidieťvšetko, čo z pleti dostane von.


Keď už maska poriadne uschne, jednoducho ju z tváre zlúpete. Ešte počas toho, ako ju necháte na tvári, tak na krajoch sa už akoby začne odlupovať. U mňa sa to stáva väčšinou na brade. Nanášam si ju len na čelo, bradu, nos a okolie nosa. Na líca a smerom ku ušiam ju už nedávam, pretože tam mám suchšiu pleť. A hlavne pozor na vlasy! :-D Pretože sa radi prilepia na tvár. Zvyšky, ktoré mi ostanú na tvári si zotriem namočeným tampónikom. Postačí čistá vo

Na záver len dodám, že pleť je po použití masky hladšia, matnejšia, jemnejšia na dotyk. Odstráni nečistoty, odumreté bunky, pleť prečistí. :-)