30. apríla 2016

Aprílové večerné vykecávačky

Tak ako každý mesiac, tak aj tento nevynechám článok, v ktorom spomeniem, čo sa za posledný mesiac udialo...

Článok ale nebude o novinkách, ktoré mi pribudli do kozmetiky či šatníka, to až neskôr. Je niečo po desiatej večer a prišla na mňa nálada, že sa proste potrebujem znova raz vykecať. 

A keďže tento mesiac bol aj dosť smutný, ale samozrejme udiali sa aj nejaké príjemnejšie veci. Hoci sa dokopy poriadne nič celý mesiac nestalo, proste akýsi stereotyp, len tak trošku okorenený nejakými situáciami.

Hneď prvý aprílový deň, kedy si väčšinou strieľame jeden z druhého a robíme si srandu, som ja ale preplakala celý deň. A keby len deň, ale aj ďalší týždeň mi bolo ťažko. Niektorí ste už možno čítali, že som písala o tom, ako brat odišiel do Talianska, ako som to asi horšie brala, než som si predstavovala. Ešte aj teraz, keď si v hlave premietnem to naše lúčenie tak mi je smutno. Ale nejak som sa s tým zmierila, veď nič s tým už nespravím. Prešiel už síce mesiac, ale čím ďalej, tým viac mám pocit, že tam nemal ísť. Je to tam celé na prd. Ani on ani jeho frajerka nemá prácu, pretože poriadne nič nevybavila, hlavne že ho nahovorila, že tam je tooľko roboty.. a bohužiaľ, keďže niet roboty, niet ani peňazí a dnes už nie sme ani v kontakte, pretože mu vypli internet v mobile.. dokonca tá jej kamarátka, u ktorej sú... odišla so svojim chlapom k rodine na týždeň, pretože aj oni sú bez peňazí...no a teraz akože oni tiež z čoho budú variť, jesť? Im určite tiež nie je najlepšie, že ešte stále sú u nich a s robotou sú na tom bohužiaľ tak ako sú... dúfam, že sa im neskôr začne dariť, lebo ak nie, tak neviem, neviem... 

Aby toho nebolo málo, tak nám začal aj oco cirkusovať, vystrájať s maminou, takže je už týždeň u nás. A snažíme sa, aby tam za ním nešla... pretože čo si on už dovoľuje zdvihnúť na ňu aj ruku, tak to nie je pre mňa chlap... a kvôli tomu, že som sa zastala maminy, a že som mu napísala aj na facebooku svoje, čo som si myslela, tak vraj máme ísť do riti a že sme tupáci atď.. tak fajn. So mnou sa takto baviť tiež nebude, a keď mu to takto vyhovuje, ako sa správa, tak nech... ale ja tam viac nepôjdem. A je mi to fuck, lebo čo je veľa, to je veľa... ja len závidím babám a chalanom, ktorý majú normálnu fungujúcu rodinu, nie ako my... a ešte aj ked´som bola na obede s priateľom  u nich, a jeho mama prišla ku mne, dala mi pusu, mne tak ľúto prišlo, až mi slza vyšla, že prečo u nás to nemôže tak fungovať ako u jeho rodičov doma, že je tam taký kľud, harmonia, žiadne hádky, žiadne stresy, nemusíš sa báť, že prídeš a teraz nevieš. čo sa zasa udeje... a proste ma to s prepáčením už všetko serie, že všetko sa serie, najprv hádky so sestrou a ocom, teraz zasa hádky oco s mamou, už teraz aj ja hádka s ocom, do toho všetkého ešte brat odišiel...  proste celá rodina sa rúca... a na takého citlivého človeka ako som ja, je to niekedy moc... a to čo bolo ešte predtým, od malička, veľa rokov predtým, ani nespomínam. A asi aj preto mi občas niekedy z toho všetkého už šibe...

Ale aby tento článok nebol úplne negatívny, tak spomeniem aj to, že konečne pred pár dňami mi začal aj kurz... a veru budem mať čo robiť. Budem mať tri skúšky. Bude trvať cca 2 mesiace. Budem tam od rána do piatej, štvrtej cca... bude to horor. :-D A už som tam bola dvakrát, ale ten prvý deň, to som sa cítila ako vymletá medzi nimi, nechápačky a pritom som sa to učila v škole na strednej. :-D Inak tá pani, čo nám tam prednáša je celkom fajn, aj jej muž, je srandovný.. dokonca tam robí aj sestra môjho bývalého frajera ešte zo základnej. :-D A aj skupina je celkom fajn, dúfam, že to zvládnem nejako, lebo účtovníctvo bolo na škole pre mňa jedna veľká katastrofa.. 

Ďalšie také pozitívum je, že sme s priateľom boli na nákupoch... tak aspoň trochu niečo zábavnejšieho... čo som si nakúpila uvidíte pravdepodobne v ďalších článkoch. Už som pripravená na leto, len keby to počasie už bolo teplejšie... 

A ešte jedna vec, ktorá sa udiala... jeeee, že som začala spolupracovať so super stránkami, takže sa môžete tešiť na nejaké recenzie a tak. Viac zatiaľ neprezdradím, všetko sa dozviete postupne neskôr. :-)

A ja už teda idem spať...ak ste sa dostali až sem, tak gratulujem a  prajem dobrú noc... :-)