26. februára 2016

INTERVIEW | 4. Interview so Sandrou

Ahojte, dnes tu máme rozhovor s blogerkou Sandrou. Sandre ďakujem za poskytnutie, dúfam, že sa Vám interview bude páčiť. :-)



1. Ahoj, predstav sa nám. Ako sa voláš, koľko máš rokov, odkiaľ si?
Takže, ahojte, volám sa Sandra, mám 15 rokov, 4.mája budem oslavovať 16, alebo ako sa vraví sladkých 16 a bývam v Trenčíne. Nie je to žiadne veľké mesto, aj keď sa tu nájdu takí ľudia akí sú tu, tak je tu pekne.:)

2. Kedy si začala blogovať? Ako dlho bloguješ?
No tak ja som sa k blogu dostala, keď som mala nejakých 11 rokov, ale to boli také blogy o ničom. Založila som si blog, ani som presne nevedela o čom bude, ale aj tak som tam pridávala prvé čo ma napadlo. Po nejakom čase ma to však prešlo a už som aj zabudla, že som nejaký blog mala. Keď som mala štrnásť, tak kamarátka sa pochválila, že si založila blog a vtedy som si tak pomyslela, že skúsim to aj ja. No a v roku 2014, koncom októbra, vznikol môj blog a mám ho približne rok a niekoľko mesiacov.

3. Čo ťa viedlo k tomu založiť si blog?
Ako som už spomínala v predchádzajúcej otázke, inšpirovala ma k tomu kamarátka. Ale taktiež jeden z dôvodov bolo to, že mňa strašne baví písanie. Či už nejakých príbehov alebo také výpisky z môjho dňa/života. Preto mám aj niekoľko denníkov a proste píšem čokoľvek a kdekoľvek.

4. O čom je tvoj blog a články?
Taká všehochuť. Pridávam rôzne recenzie či už na knihy alebo filmy, taktiež sa tam nájdu aj nejaké príspevky s citátmi, záznamy z môjho dňa (taký denníček), taktiež aj články s fotkami.

5. Aký typ blogov máš najradšej? (Fashion, beauty, autorské..)
Skôr tie autorské. Bavia ma články, kde sa blogerky vypíšu s nejakými zážitkami.

6. Aké sú tvoje obľúbené blogy, ktoré rada navštevuješ?
Všetky obľúbené blogy mám vypísané na blogu v menu. Ale plánujem tam nejaké blogy ešte zaradiť,ktoré som si stihla za posledný čas obľúbiť.:)

7.Podľa čoho si si vybrala názov tvojej adresy oneordinarygirl.blog.cz?
S názvom blogu som mala veľké problémy, pretože ma absolútne nič nenapadalo. Potom som si povedala, že by to mohlo byť niečo čo ma vystihuje a ako prvé mi napadlo,že som taká obyčajná. Obyčajné dievča, čo má nejaké záľuby.

8. Vie niekto v tvojom okolí (rodina, priatelia, spolužiaci..) že máš blog?
O mojom blogu vedia len dvaja ľudia a to sú moje kamarátky. Nikomu som sa nejak extra nechcela zverovať, že mám blog.

9. Ak áno, navštevujú ho, čo na to hovoria?
Sem-tam sa tam idú pozrieť. Jedna tak zo srandy niečo na články povie a druhá ho len tak omrkne.

10. Študuješ alebo pracuješ? V akom odbore?
Zatiaľ študujem a som žiaľ ešte len prváčka na strednej. Študujem hotelovú akadémiu.

11. Čo rada robíš okrem blogovania? Ako tráviš svoj voľný čas?
Medzi moju veľkú záľubu patrí kanoistika. Väčšinu svojho času trávim na tréningoch. A ak je víkend alebo prázdniny a nemáme tréningy, tak si rada sadnem za stôl a čítam si knihy alebo chodím po vonku s priateľmi.:)

12. Páčil sa ti tento rozhovor?
Áno páčil. :) A moc ďakujem, že si ma oslovila, moc ma to potešilo.:)