21. februára 2016

INTERVIEW | 2. Interview with Claudia

Ahojte, tak dnes pridávam znovu interview s blogerkou Claudiou, od ktorej som sa inšpirovala a vďaka nej môžete čítať aj takéto články na mojom blogu. Jej blog odporúčam navštíviť aj kvôli tomu, že je to mladá mamička a môžete tam nájsť kopu zaujímavých článkov a sami zistiť, že keď sa niekto stane mamou, tak nezabúda aj na seba. :-) 


1. Ahoj, predstav sa nám. Ako sa voláš, koľko máš rokov, odkiaľ si?
Volám sa Claudia, mám 20 rokov a pochádzam z východneho Slovenska. Milujem turistiku, šport, čítanie, maľovanie, meditovanie a samozrejme svoju rodinku.  ♡

2. Kedy si začala blogovať? Ako dlho bloguješ?
Blogujem už rok a pol :)

3. Čo ťa viedlo k tomu založiť si blog?
Priviedla ma k tomu moja dcéra kebyže nemám jej ani neviem čo je to blogovanie a už vôbec s tým nezačnem, takže zásluhu na tom má moja dcérka a priateľ, ktorý mi navrhol "však začni písať o mamičkovaní" tak ok :)

4. O čom je tvoj blog a články?
Môj blog sa zameriava na mamičkovanie, rôzne články o tom, rozhovory, ale aj články z môjho života alebo DIY :)

5. Aký typ blogov máš najradšej? (Fashion, beauty, autorské..)
Samozrejme mamičkovské, ale najviac alternatívne blogy, napr. o cestovaní, ale aj rôzne članky o názoroch ľudí na tento system :) tie fashion a beauty ma vôbec nezaujímajú, nemám ani k tomu vzťah a je ich na internete kopu.

6. Aké sú tvoje obľúbené blogy, ktoré rada navštevuješ?
Mám kamarátku blogerku, poznám ju vlastne zo sveta blogovania, ona má super blog o rôznych veciach, nájde sa tam aj téma beauty, ale zvyčajne na bio produkty. Potom je tu Dede, ktorá má tiež super články o svojom jezkovi a do inej dimenzii ma privedie zase Betty, ona je taká mladá star wars baba, ktorá má peckové články so super názormi. Ďalej je tu Veronika, ktorá má obyčajný neobyčajný blog, kde píše svoj denník :) tieto blogy aj pravidelne navštevujem.

7. Podľa čoho si si vybrala názov tvojej adresy teenmumy.blogspot.sk
No podľa seba ako mladá mamička, tak vznikol môj prvý názov, mala som aj inde blog, no nepáčil sa mi kvôli dizajnu a k bloggeru som sa vrátila kvôli tomu, že môžme doslova podľa svojich predstáv si ho zrobiť :)

8. Vie niekto v tvojom okolí (rodina, priatelia, spolužiaci..) že máš blog?
Áno, všetci v okolí o tom vedia.

9. Ak áno, navštevujú ho, čo na to hovoria?
Podporujú ma v tom.

10. Študuješ alebo pracuješ? V akom odbore?
Som budúca učiteľka :) baví ma práca s deťmi.

11. Čo rada robíš okrem blogovania? Ako tráviš svoj voľný čas?
Meditujem, chodím na jogu, maľujem, športujem a veľmi rada mám turistiku, hory a prírodu, takto rada trávim svoj čas ♡ samozrejne aj s mojou rodinkou.

12. Páčil sa ti tento rozhovor?
Áno páčil sa mi :) som rada, že som ho mohla poskytnúť.

Ja ďakujem Claudii za vyplnenie otázok a ak by mal niekto záujem, tak mi zanechajte na Vás e-mail v komentári. :-)