19. februára 2016

INTERVIEW | 1. Interview with Monica

Ahojte, dnes pridávam netradičný článok a to interview s blogerkou Monikou. Inšpirovala ma jedna blogerka, s ktorou dúfam tiež pridám rozhovor. Ale o tom neskôr... Podobných článkov pribudne postupne viac, tak sa máte na čo tešiť. A ak niekto bude mať tiež záujem o interview, kľudne mi zanechajte v komentári na Vás e-mail. :-) Tak pusťme sa do toho... 



1. Ahoj, predstav sa nám. Ako sa voláš, koľko máš rokov, odkiaľ si? 
Ahoj, takže moje meno je Monika Hudová, no na internete vystupujem pod prezývkou Monica Noir. Mám 17 rokov a pochádzam z Košíc. 

2. Kedy si začala blogovať? Ako dlho bloguješ? 
Blogovať som začala niekedy keď som mala 9 rokov a môj prvý blog bol o škrečkoch. Potom som mala blog o skupine Alesana, o scene štýle,.. až napokon som sa dopracovala k serióznejšiemu blogovaniu na mojom terajšom blogu, ktorý funguje už takmer dva roky. 

3. Čo ťa viedlo k tomu založiť si blog? 
Už od mala som milovala písanie, fotenie a taktiež aj tvorenie, ktoré sa dá na blogu krásne využiť. No hlavne ma k tomu viedla myšlienka inšpirovať, pobaviť a zaujať ľudí.

4. O čom je tvoj blog a články? 
Môj blog je taká "všehochuť". Ale momentálne je to hlavne o zdraví, kráse a mojom životnom štýle, proste o tom, čo ma baví. No chystám sa pridať aj témy ako fotografovanie či cestovanie.

5. Aký typ blogov máš najradšej? (Fashion, beauty, autorské..) 
Najradšej mám rôznorodé blogy, a ak už sa musím zamerať na konkrétnu kategóriu, tak to budú tie blogy na spôsob denníkov, poprípade fotoblogy a cestovateľské blogy. 

6. Aké sú tvoje obľúbené blogy, ktoré rada navštevuješ? 
Veľmi rada mám anglické blogy. Napríklad, úplne milujem Helen Anderson. No čo sa týka slovenských/českých, zbožňujem Mia´s lifestyle, Vintage Blog, Natinstablog, a celkom ma baví aj Moma, ale iba čo sa týka fotiek. 

7. Podľa čoho si si vybrala názov tvojej adresy monicanoir.blogspot.sk
Toto meno som si vybrala "poangličtením" môjho mena Monika a taktiež pridaním francúzskeho slova "čierna", pretože milujem čiernu farbu. 

8. Vie niekto v tvojom okolí (rodina, priatelia, spolužiaci..) že máš blog? 
Vedia to asi všetci. Ale iba to, že blogujem. Adresu na môj blog má fakt zopár ľudí z môjho okolia. 

9. Ak áno, navštevujú ho, čo na to hovoria? 
Tak tí, čo ho navštevujú majú môj blog radi, zvyčajne počúvam chválu na fotky (ktoré sa mne osobne nikdy nepáčia :D) a otec mi taktiež často vraví že mám skvelý štýl písania a v pohode by ma prijali aj ako redaktorku do New York Times. Ale taktiež dodá, že tú ponuku nemám prijať pretože za moje názory by ma po týždni zastrelili.. :-D

10. Študuješ alebo pracuješ? V akom odbore? 
Momentálne som tretiačka na Škole úžitkového výtvarníctva v Košiciach, odbor fotografický dizajn. No popri škole aj občas "pracujem", sem tam sa naskytne príležitosť nafotiť nejakú akciu/svadbu či stužkovú, a tak si privyrábam. 

11. Čo rada robíš okrem blogovania? Ako tráviš svoj voľný čas? 
Okrem blogovania rada spím. Spánok je láska. A taktiež trávim čas s priateľom, pozerám zábavné videá s mačkami, behám, jem, kreslím, fotografujem, počúvam hudbu, čítam knihy.. je toho dosť. 

12. Páčil sa ti tento rozhovor? 
Rozhovor sa mi veľmi páčil a som veľmi rada, že si sa rozhodla ho so mnou urobiť. Ďakujem :-)

Dúfam, že sa Vám takýto typ článku u mňa na blogu páčil a ja ďakujem Monike, že do toho išla. :-)