20. decembra 2015

Nabitý týždeň I.

Uff, kde začať... že tneto týždeň bol fakt nabitý a každý deň sa niečo dialo... 
Môžem začať už dňom predtým, keď som mala meninky. Vtedy sme ráno išli do Lučenca do nového obchodného centra, ktorý tam otvorili, ale žiadna sláva to teda nebola. Hľadali sme aj nejaké ozdoby na stromček, keďže tento rok ho máme bielo modro strieborný. Ozdoby sme síce asi žiadne nenašli, ale zato kým sme sa vybrali na cestu tak som od priateľa dostala knihu Beta. Neviem či poznáte, prvá časť sa volá Alfa a pripravuje sa dúfam aj tretia. Alfa sa mi moc páčila, aj keď som čítala cez mobil, a veru chcela som aj pokračovanie, takže priateľ presne vedel čo mi má zaobstarať. :-D Potom sme sa zastavili aj u jeho rodičov, od ktorých som dostala čokoládu, uterák taký ako dostal na  meniny priateľ so svojim menom a sviečku, ktorá mení farby.. neskôr pridám aj fotky, pravdepodobne v článku, v ktorom zhrniem celý mesiac. :-D 

O dva dni na to som mala skúšky v autoškole. Ktoré ale nedopadli podľa mojich predstáv a budem musieť ísť na opravné. A to až po novom roku, čo ma asi najviac hnevá, pretože 3 týždne je dlhá doba a bude to ešte horšie. Stres. Dúfam, že nič nezabudnem z toho čo som už vedela. :-D Testy som napísala na plný počet, cvičisko som zvládla asi najlepšie než doteraz, dokonca som zaparkovala tak pekne rovno. Len jazdu som pokazila. Nechtiac no, nezastala som asi plne na stopke. Hoci mne sa to nezdalo, ale asi som si nevšimla poriadne, že nestojím úplne. Totiž som hneď začala sledovať či nejde nejaké auto a keď nič nešlo, tak som sa pohla ďalej. A už som len počula policajta "zastavte", čo ma dosť prekvapilo, nečakala som to. Vyšli aj nejaké slzy, lebo nikdy sa mi nestalo, že by som niečo nezvládla čo sa takýchto vecí týka. Asi to ma mrzelo najviac a potom to, že ich budem musieť opakovať a úplne najviac, že po takom dlhom čase...sakra. Ale snáď to na druhý raz dám bez chybyčky. Už som to mohla mať za sebou... čo už.

Na druhý deň sme večer išli s priateľom na ich firemný večierok, ktorý sa konal neďaleko v jednom hoteli/reštaurácii... bolo celkom fajn, zasa nejaké nové tváre, ale mám pocit, že minulý rok sa mi to páčilo viac. Neviem či preto, že minulý rok sme boli u nich na firme, alebo preto, že som tam znova len tak ticho sedela a usmievala sa ako teľa na všetkých. Ale tak o čom sa mám s nimi baviť? Však ledva sa priateľ bavil so svojimi kolegami. :-D ale tak bolo fajn, oni sú celkom fajn...